BEZCELNÍ – Objednávky jsou osvobozeny od cla a budou doručeny přímo k vašim dveřím!
Topcoat

Služby zákazníkům

Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.

Proč nemohu odeslat objednávku?

Pokud nemůžete odeslat objednávku, zkontrolujte níže uvedené situace. Možná vám pomůže jedno z vysvětlení.

Zkontrolujte, zda jste v nákupním košíku zvolili způsob dopravy a platby.

V nákupním košíku nad produkty máte malý formulář, kde musíte zaškrtnout, kam chcete, abychom vám produkty doručili, jak chcete obdržet objednávku a jak chcete produkty zaplatit. V případě, že jste zapomněli zaškrtnout jednu z možností potřebných k dokončení objednávky, budete mít v tomto formuláři červený pásek a šipku, která vám ukáže, kde jste nic nezaškrtli.

Zkontrolujte, zda jsou všechny produkty v nákupním košíku skladem.

Produkty, které jsou na skladě, se mohou vyprodat ještě před odesláním objednávky. Pokud některý z produktů, které jste přidali do košíku, již není vůbec dostupný nebo již nemáme požadované množství na skladě, naše webové stránky vás upozorní označením produktu žlutým pruhem a umožní vám automaticky upravit množství k dispozici skladem nebo odeberte produkt z nákupního košíku, abyste mohli dokončit objednávku.

Vybrali jste více dárků, než je povoleno pro hodnotu vaší objednávky.

Tato situace nastane, když do nákupního košíku přidáte několik produktů, vyberete dárky, které můžete obdržet, pak si některé produkty rozmyslíte a z košíku je odeberete. Pokud je počet vámi vybraných dárků příliš velký, náš web vás upozorní označením dárků žlutým pruhem a umožní vám smazat přebytečné dárky z nákupního košíku, abyste mohli dokončit objednávku.

Zkontrolujte, zda je pro vaši objednávku k dispozici platba na dobírku.

Pokud pro vaši objednávku není k dispozici dobírka, naše webové stránky vás upozorní zprávou označenou červeným pruhem. Abyste mohli objednávku odeslat, musíte změnit způsob platby a zvolit platbu kartou.

Mohlo by vás také zajímat:

•  Musím se pro objednání registrovat?
•  Jak mohu zadat objednávku?
•  Mohu platit na dobírku?
•  Chci znovu vidět seznam otázek