BEZCELNÍ – Objednávky jsou osvobozeny od cla a budou doručeny přímo k vašim dveřím!
Topcoat

Zákaznická podpora

Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.

Jak mohu zadat objednávku?

Zadání objednávky na Topcoat začíná přidáním produktů do nákupního košíku. U každého produktu je tlačítko "Přidat do košíku". Jakmile najdete produkt, který se vám líbí, klikněte na toto tlačítko a přidejte jej do nákupního košíku.

Když přidáte první produkt do nákupního košíku, objeví se na vaší obrazovce červený pruh s nápisem „V nákupním košíku máte X produktů“. Při přidávání produktů do košíku se aktualizuje červený pruh, abyste byli informováni o počtu produktů, které jste do košíku přidali.

Jakmile dokončíte přidávání všech produktů do nákupního košíku, kliknutím na tento červený pruh otevřete košík. V nákupním košíku si můžete prohlédnout seznam produktů, aktualizovat množství nebo vyřadit jeden nebo více produktů, pokud jste si to rozmysleli.

Pokud chcete přidat další produkty, můžete procházet web a hledat je nebo stisknout tlačítko "Pokračovat v nákupu". Produkty, které jste již přidali, na vás budou stále čekat v nákupním košíku. Platnost košíku vyprší do 24 hodin od přidání prvního produktu, takže máte dostatek času vybrat si vše, co máte rádi.

Když vaše objednávka obsahuje všechny produkty, které potřebujete, znovu zadejte nákupní košík a zkontrolujte způsob doručení. Poté zaškrtněte způsob, jakým chcete objednávku obdržet. Ve všech zemích nabízíme doručení z domu do domu (na vaši adresu), ale existují i jiné způsoby, jak můžete naše produkty obdržet (například vyzvednutím v partnerské prodejně nebo balíkomatu). Pokud zvolíte vyzvednutí objednávky u partnera nebo z automatu na balíčky, budete mít na výběr adresu partnera/automatu. Posledním krokem je výběr způsobu platby (hotovost při doručení balíku, online kartou nebo jiné dostupné způsoby platby).

Po správném zaškrtnutí všech těchto možností zkontrolujte, zda máte v nákupním košíku požadované produkty a množství. Pokud máte platný poukaz nebo kartu Red Prices, nezapomeňte je aktivovat, abyste snížili hodnotu své objednávky. Nezapomeňte na dárky, které nabízíme téměř ke každé objednávce. Když hodnota vaší objednávky spadá do některého z hodnotových prahů, pro které nabízíme dárky, budete mít v nákupním košíku k dispozici tlačítko „Vybrat dárek“.

Dalším krokem je zadání dodacích a fakturačních údajů. Klikněte na tlačítko "Doručení a fakturace". Dostanete se na novou stránku, kde musíte vyplnit formulář týkající se vašeho jména, doručovací adresy, telefonního čísla kurýra a e-mailové adresy, kterou s vámi budeme komunikovat. Pečlivě vyplňte pole ve formuláři a odešlete objednávku!

Ihned po odeslání objednávky Vám automaticky přijde potvrzovací email a SMS. Oba obsahují informace o vaší objednávce a odkaz na sledování objednávky. Můžete se k němu dostat, kdykoli budete chtít znát stav své objednávky.

Mohlo by vás také zajímat:

•  Musím se pro objednání registrovat?
•  Mohu platit na dobírku?
•  Proč nemohu odeslat objednávku?
•  Chci znovu vidět seznam otázek