BEZCELNÍ – Objednávky jsou osvobozeny od cla a budou doručeny přímo k vašim dveřím!
Topcoat

Zákaznická podpora

Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.

Jak mohu změnit produkty v objednávce?

Vaše objednávky jsou expedovány do hodin od odeslání. Výjimkou jsou samozřejmě víkendy a státní svátky, kdy naši doručovací partneři nefungují. Tak efektivní můžeme být pouze tehdy, když dodržujeme jasný a dobře zavedený logistický tok.

Změna i jednoho produktu v objednávce zahrnuje stornování faktury, zrušení dokladu AWB, přepracování faktury a regeneraci dokladu AWB.

Kromě těchto věcí, pokud již byla objednávka připravena k dodání, změna objednávky znamená nalezení krabice, její rozbalení, přidání produktu a jeho opětovné zabalení. Všechny tyto věci zdržují expedici dalších objednávek a často nechávají prostor pro případné chyby.

Přidání produktů do objednávky, jejich změna/náhrada nebo odebrání produktu z objednávky lze tedy provést pouze zrušením celé objednávky a jejím opakováním.

Pokud nutně potřebujete změnit objednávku, dejte nám prosím vědět prostřednictvím formuláře níže, abychom ji mohli co nejdříve zrušit:

Mohlo by vás také zajímat:

•  Jaký je stav mé objednávky?
•  Jaké jsou poplatky za dopravu?
•  Jak dlouho trvá, než objednávka dorazí?
•  Jak mohu zrušit objednávku?
•  Doručujete do jiných zemí?
•  Jak mohu smazat nebo upravit produkty v nákupním košíku?
•  Chci znovu vidět seznam otázek