Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.
Jak mohu změnit produkty v objednávce?
Vaše objednávky jsou expedovány do hodin od odeslání. Výjimkou jsou samozřejmě víkendy a státní svátky, kdy naši doručovací partneři nefungují. Tak efektivní můžeme být pouze tehdy, když dodržujeme jasný a dobře zavedený logistický tok.
Změna i jednoho produktu v objednávce zahrnuje stornování faktury, zrušení dokladu AWB, přepracování faktury a regeneraci dokladu AWB.
Kromě těchto věcí, pokud již byla objednávka připravena k dodání, změna objednávky znamená nalezení krabice, její rozbalení, přidání produktu a jeho opětovné zabalení. Všechny tyto věci zdržují expedici dalších objednávek a často nechávají prostor pro případné chyby.
Přidání produktů do objednávky, jejich změna/náhrada nebo odebrání produktu z objednávky lze tedy provést pouze zrušením celé objednávky a jejím opakováním.
Pokud nutně potřebujete změnit objednávku, dejte nám prosím vědět prostřednictvím formuláře níže, abychom ji mohli co nejdříve zrušit:
Mohlo by vás také zajímat:
• Jaký je stav mé objednávky?
• Jaké jsou poplatky za dopravu?
• Jak dlouho trvá, než objednávka dorazí?
• Jak mohu zrušit objednávku?
• Doručujete do jiných zemí?
• Jak mohu smazat nebo upravit produkty v nákupním košíku?
• Chci znovu vidět seznam otázek