BEZCELNÍ – Objednávky jsou osvobozeny od cla a budou doručeny přímo k vašim dveřím!
Topcoat

Zákaznická podpora

Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.

Jaké jsou poplatky za dopravu?

V České republice:

1) Objednávku si můžete vyzvednout osobně od Packeta kolem 9-10 červenec. Standardní sazba za doručení je 78 Kč, ale pokud hodnota produktů v nákupním košíku překročí 2588 Kč, bude doručení VOLNÝ, UVOLNIT.

2) Vaši objednávku můžeme doručit přes Packeta kolem 9-10 červenec. Standardní sazba za doručení je 161 Kč, ale pokud hodnota produktů v nákupním košíku překročí 2588 Kč, bude doručení VOLNÝ, UVOLNIT.

3) Vaši objednávku můžeme doručit prostřednictvím PPL kolem data 9-10 červenec. Standardní sazba za doručení je 164 Kč, ale pokud hodnota produktů v nákupním košíku překročí 2588 Kč, bude doručení VOLNÝ, UVOLNIT.

4) Vaši objednávku můžeme doručit prostřednictvím České pošty kolem data 9-10 červenec. Standardní sazba za doručení je 177 Kč, ale pokud hodnota produktů v nákupním košíku překročí 2588 Kč, bude doručení VOLNÝ, UVOLNIT.

5) Vaši objednávku můžeme doručit prostřednictvím We|Do kolem data 9-10 červenec. Standardní sazba za doručení je 180 Kč, ale pokud hodnota produktů v nákupním košíku překročí 2588 Kč, bude doručení VOLNÝ, UVOLNIT.

Mohlo by vás také zajímat:

•  Jaký je stav mé objednávky?
•  Jak dlouho trvá, než objednávka dorazí?
•  Jak mohu zrušit objednávku?
•  Jak mohu změnit produkty v objednávce?
•  Doručujete do jiných zemí?
•  Jak mohu smazat nebo upravit produkty v nákupním košíku?
•  Chci znovu vidět seznam otázek