BEZCELNÍ – Objednávky jsou osvobozeny od cla a budou doručeny přímo k vašim dveřím!
Topcoat

Zákaznická podpora

Tuto sekci podpory jsme vytvořili, abychom vám pomohli získat okamžité odpovědi na nejčastější otázky, které jsme v průběhu let obdrželi.

Jaký je stav mé objednávky?

Abychom mohli vaši objednávku najít, potřebujeme vaše číslo objednávky. Číslo objednávky se skládá ze 6 číslic a najdete ho jak v potvrzovacím emailu objednávky, tak v SMS, kterou jste obdrželi pár minut po odeslání objednávky.

Pokud nemůžete najít číslo své objednávky, napište nám prosím nějaké podrobnosti o své objednávce do formuláře níže. Jeden z kolegů z digitálního zákaznického servisu se pokusí identifikovat objednávku a kontaktovat vás s novinkami prostřednictvím e-mailu.

Mohlo by vás také zajímat:

•  Jaké jsou poplatky za dopravu?
•  Jak dlouho trvá, než objednávka dorazí?
•  Jak mohu zrušit objednávku?
•  Jak mohu změnit produkty v objednávce?
•  Doručujete do jiných zemí?
•  Jak mohu smazat nebo upravit produkty v nákupním košíku?
•  Chci znovu vidět seznam otázek